poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Mmm... TOP SECRET

Chcę Wam polecić jedną z moich ulubionych marek :)
Niestety niektóre ubranka mają dosyć drogie (jak dla mnie), ale czasem można załapać się na jakiś rabat lub promocję.
Mam jednak jedno zastrzeżenie. Nie mogę w top secret dopasować bucików, ale to pewnie dlatego, ze noszę 35 i całe życie mam problem z butami - maleńka i wąziutka stópka. Dużym plusem jest możliwość kupowania przez internet.
stronka top secret


 sukienka trochę "dziwna"
ale uwielbiam ją za oryginalność
i kolory:)














 



Nie widać tego na fotkach, ale sukienka 
posiada jeszcze 2 kieszenie z przodu







































































... a na koniec mój wczorajszy make up :)

1 komentarz:

  1. Makijaż 1 klasa, a małej wąziutkiej stópki tylko pozazdrościć ! Ja mam 39 i chętnie Ci odstąpię chociaż jeden rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń