czwartek, 14 kwietnia 2011

koturny

No i stało się... po paru latach nieobecności, znowu powróciły do łask :) chociaż powiem szczerze, ze w każde lato dało się zauważyć zwolenniczki koturn :) Pamiętam kilkanaście lat temu... koturny były totalnym hitem i każda je miała.... teraz pewnie nie jedna z nas żałuje, ze pozbyła się tych butów.Moim zdaniem są to świetne, wygodne, kobiece i ponadczasowe buciki. Fotki zamieszczone tutaj zapozyczyłam z allegro od mojego ulubionego sprzedającego. Wszystkie zamieszczone tu buciki są dostępne na all :) 





 

3 komentarze:

  1. piekne te espdryle :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ich fanką ! Niestety nie mam pokaźnego zbioru koturnów :( ale muszę nadrobić te zaległości :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ! :)

    zapraszam do siebie.
    http://anasfashionlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń